Number of the records: 1
Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku
Title Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku Parallel title Online marketing tools impacting the company's reputation Author info Pavel Melich Author Melich Pavel EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 222-229 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7 Note I-17-108-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * nástroje marketingové * médiá sociálne * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * meno obchodné * väzba spätná Annotation Význam online marketingových nástrojov na reputáciu podniku v rôznych oblastiach pôsobenia. Efektívne ovplyvňovanie zdrojov informácií, ktoré sa dostanú do povedomia verejnosti, odberateľov a dodávateľov. Nástroje online marketingu: platba za klik, sociálne médiá, e-mail marketing. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00994-027, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 410.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1