Number of the records: 1  

Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku

  1. Title Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku
    Parallel titleOnline marketing tools impacting the company's reputation
    Author infoPavel Melich
    Author Melich Pavel EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 222-229 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7
    NoteI-17-108-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * nástroje marketingové * médiá sociálne * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * meno obchodné * väzba spätná
    AnnotationVýznam online marketingových nástrojov na reputáciu podniku v rôznych oblastiach pôsobenia. Efektívne ovplyvňovanie zdrojov informácií, ktoré sa dostanú do povedomia verejnosti, odberateľov a dodávateľov. Nástroje online marketingu: platba za klik, sociálne médiá, e-mail marketing.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00994-027, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti410.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.