Number of the records: 1
Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku I.
Title Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku I. Parallel title Marketing Performance Assessment in Slovak Businesses I Author info Katarína Grančičová, Dana Hrušovská, Anita Romanová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 195-203 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (70%)
Note VEGA 1/0546/15 (70%). - APVV-15-0511 (30%) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * hodnotenie pracoviska * výkony vnútropodnikové * meranie výkonnosti * marketing manažment Annotation Meranie a hodnotenie výkonnosti marketingu by dnes malo byť integrálnou súčasťou komplexného hodnotenia výkonnosti podniku. Prezentácia výsledkov 1. časti výskumu zameraného na problematiku merania výkonnosti marketingu v podnikoch na Slovensku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01112-023, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 663 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1