Number of the records: 1
Determinanty rozdielov medzi spokojnosťou a lojalitou k značke
Title Determinanty rozdielov medzi spokojnosťou a lojalitou k značke Parallel title Determinants of Differences Between Satisfaction and Brand Loyalty Author info Katarína Súkeníková Author Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 200-206. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * značky výrobkov * manažment značky * správanie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov Annotation Uvedenie do problematiky brand manažmentu a opodstatnenie jej významnosti. Zosumarizovanie kľúčových charakteristík lojality a spokojnosti v prostredí manažmentu značky. Identifikovanie najvýznamnejších rozdielov a určenie indikátorov rozdielov medzi nimi. Posúdenie intenzity väzieb kľúčových determinantov spokojnosti a lojality k značke. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01199-022, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 779.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1