Number of the records: 1
Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu
Title Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu Translation Design Concept of Sustainable Marketing Strategy of Industrial Enterprise to Increasing it's Sustainable Competitiveness Through the Formation a Positive Image of Enterprise Author info Monika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál Author Šujaková Monika Co-authors Vaňová Jaromíra Sakál Peter Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2016), s. 56-62. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2016. ISSN 1339-9403 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * podnik priemyselný * konkurencieschopnosť * imidž Annotation Využitie udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu založeného na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 575.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1