Number of the records: 1  

Data Envelopment Analysis – A Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing?

  1. Title Data Envelopment Analysis – A Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing?
    TranslationAnalýza obaľovania dát - kľúč k tajnej komore marketingu múzeí?
    Author infoMichal Lukáč, Jaroslav Mihalik
    Author Lukáč Michal
    Co-authors Mihalik Jaroslav
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 106-117. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * kultúra * múzeá * ekonomika výroby * analýza obaľovania dát * štatistika
    AnnotationVyužitie analýzy obaľovania dát ako model hodnotenia efektívnosti marketingovej komunikácie v rámci múzeí. Inšpirácia výrobnou ekonomikou, z ktorej bola vybratá štatistická metóda a uvedená analýza obaľovania dát.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF421.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.