Number of the records: 1
Data Envelopment Analysis – A Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing?
Title Data Envelopment Analysis – A Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing? Translation Analýza obaľovania dát - kľúč k tajnej komore marketingu múzeí? Author info Michal Lukáč, Jaroslav Mihalik Author Lukáč Michal Co-authors Mihalik Jaroslav Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 106-117. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * kultúra * múzeá * ekonomika výroby * analýza obaľovania dát * štatistika Annotation Využitie analýzy obaľovania dát ako model hodnotenia efektívnosti marketingovej komunikácie v rámci múzeí. Inšpirácia výrobnou ekonomikou, z ktorej bola vybratá štatistická metóda a uvedená analýza obaľovania dát. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 421.4 KB publicly available article
Number of the records: 1