Number of the records: 1
Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation
Title Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation Translation Automatizácia obchodných procesov v podniku počas formovania značky Author info Aliya Kintonova, Yerkin Nessipbekov, Zulfiya Arynova, Lazzat Kussepova Author Kintonova Aliya Co-authors Nessipbekov Yerkin Arynova Zulfiya Kussepova Lazzat Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 9, no. 1 (2019), s. 107-113. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords značky výrobkov * značky * produkty * procesy podnikové * automatizácia * obchod * kapitalizácia * zisk obchodný * trh spotrebiteľský * trh Annotation Kvalitný produkt a silné značky ako požiadavka od moderného trhového hospodárstva na podniky. Efektívne značky ako základ kapitalizácie spoločnosti, zvyšujúce ziskovosť najmä pre hospodárske subjekty a pre hospodárske činnosti vo všeobecnosti. Súčasný moderný trh ako trh značkový, a naopak. Závislosť spoločnosti od „osudu“ značky. Vytváranie a riadenie značky potrebné nielen pre spotrebiteľský trh, ale aj pre takmer všetkých účastníkov procesu vývoja, výroby a predaja inovatívneho kvalitného výrobku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1