Number of the records: 1
Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children
SYS 0263287 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083757.0 035 $a 188261 $2 CREPC2 100 $a 20200429d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a LT 200 1-
$a Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children $f Ljupka Naumovska, Dimitar Jovevski, Katarína Brocková 330 $a Deti ako spotrebitelia v digitálnej ére v rôznom veku. Psychologické a finančné účinky reklamy na deti. Etika a regulácia detského mediálneho trhu. Úloha rodičov pri regulácii / samoregulácii vysielania digitálnej reklamy a digitálneho obsahu. 463 -1
$1 010 $a 978-609-485-016-5 pub $1 200 1 $a The 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting $e Rome, Italy $e 21 - 23 February, 2020 $v Pp. 1-11 online $1 210 $a [Vilnius] $c [Diamond Scientific Publication] $d 2020 $1 710 12 $a The 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting $d 7. $e Rome, Italy $f 21.-23.2.2020 541 1-
$a Povedomie rodičov a postoj digitálnych médií vysielajúcich reklamu pre deti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005292 $a regulácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 700 -1
$3 eu_un_auth*0077489 $a Naumovska $b Ljupka $4 070 $9 34 701 -1
$3 eu_un_auth*0077490 $a Jovevski $b Dimitar $4 070 $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*0037041 $a Brocková $b Katarína $p EUBFMVKMP $4 070 $9 33 $f 1976- $T Katedra medzinárodného práva FMV 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200429 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1