Number of the records: 1
Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century
SYS 0269011 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083806.7 017 70
$a 10.17265/2328-2185/2020.02.002 $2 DOI 035 $a 209362 $2 CREPC2 100 $a 20201006a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a US 200 1-
$a Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century $f Jozef Orgonáš, Róbert Rehák 330 $a Franchising ako špecifická forma podnikania je jednou z najzaujímavejších a najperspektívnejších foriem podnikania v 21. storočí. Franchising sa považuje za progresívnu marketingovú stratégiu a je jedna z mála foriem podnikania bez stagnácie aj v krízovom období. Franchising ako model podnikania. Výhody a obchodné možnosti pre obe strany tohto zmluvného vzťahu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0253668 $1 011 $a 2328-2185 $1 200 1 $a Management Studies $v Vol. 8, no. 2 (2020), pp. 110-115 online $1 210 $a Valley Cottage $c David Publishing Company 541 1-
$a Franchising - paradigma podniku v 21. storočí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002194 $a franchising 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002198 $a franšíza 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1984- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201006 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1