Number of the records: 1
Research of Product Design Consumer Perception
Title Research of Product Design Consumer Perception Translation Výskum vnímania dizajnu výrobkov spotrebiteľmi Author info Rastislav Strhan Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 3 (2020), s. 56-67 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords dizajn * výrobky * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * prieskum trhu Annotation Klasifikácia zákazníkov na základe vnímania kvality. Možnosť uplatniť takúto klasifikáciu aj na vnímanie produktového dizajnu. Rôzne metódy a nástroje na preukázanie relevantnosti predloženého modelu, aby sa vytvoril optimálny model pre budúci výskum. Optimalizácia využitia produktového dizajnu v komunikačnej stratégii. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00760-003, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 692.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1