Number of the records: 1  

Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia

  1. Title Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia
    TranslationMarketing a jeho dopady na činnosť vybranej vysokej školy na Slovensku
    Author infoErika Dudáš-Pajerská, Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Author Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document RELIK 2020 : Conference Proceedings : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 55-64 online. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020 / Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-80-245-2394-1
    NoteVEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords školy vysoké * marketing * študenti * hodnotenie pracoviska * vzdelávanie
    AnnotationEkonomická univerzita a prehľad aktivít vykonaných s prezentáciou výsledkov. Konkrétne kroky, ktoré boli podniknuté - študentský prieskum a analýza vzdelávacej inštitúcie študentmi. Výsledky, ktoré v marketingových aktivitách analyzovanej vzdelávacej inštitúcie pôsobia ako kľúčové oblasti zamerania vzdelávacej inštitúcie. Aktivity na dosiahnutie vízie lepších služieb a vyšších štandardov pre súčasných aj potenciálnych študentov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00584-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF487 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.