Number of the records: 1
Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia
Title Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia Translation Marketing a jeho dopady na činnosť vybranej vysokej školy na Slovensku Author info Erika Dudáš-Pajerská, Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková Author Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document RELIK 2020 : Conference Proceedings : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 55-64 online. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020 / Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-80-245-2394-1 Note VEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords školy vysoké * marketing * študenti * hodnotenie pracoviska * vzdelávanie Annotation Ekonomická univerzita a prehľad aktivít vykonaných s prezentáciou výsledkov. Konkrétne kroky, ktoré boli podniknuté - študentský prieskum a analýza vzdelávacej inštitúcie študentmi. Výsledky, ktoré v marketingových aktivitách analyzovanej vzdelávacej inštitúcie pôsobia ako kľúčové oblasti zamerania vzdelávacej inštitúcie. Aktivity na dosiahnutie vízie lepších služieb a vyšších štandardov pre súčasných aj potenciálnych študentov. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00584-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 487 KB publicly available article
Number of the records: 1