Number of the records: 1
Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior
SYS 0271175 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074248.0 035 $a 232403 $2 CREPC2 100 $a 20210118a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior $f Monika Stanková 330 $a Shopper marketing ako nová vedná disciplína, v ktorej značky uplatňujú sériu nástrojov marketingovej komunikácie v obchode s cieľom priamo ovplyvniť rozhodovací proces nákupu spotrebiteľa. Vnímanie a rozsah použitia marketingových nástrojov v obchode. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0271102 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d Economy of tourism and entrepreneurship : scientific journal $v Roč. 12, č. 2 (2020), s. 51-63 online $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2020 541 1-
$a Využitie nástrojov marketingu nakupujúcich v obchode s priamym dopadom na nákupné správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 700 -1
$3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1993- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210118 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1