Number of the records: 1
Teoretické vymedzenie ,,place brandingu“ a jeho príklady
Title Teoretické vymedzenie ,,place brandingu“ a jeho príklady Parallel title Theoretical Definition of ,,Place Branding“ and Its Examples Author info Natália Goda Author Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Medzinárodné vzťahy 2020: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 21. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 3. - 4. decembra 2020 = Conference Proceedings 21th International Scientific Conference online 3th - 4thDecember 2020. S. 219-224 online. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2020 / Kiner Andrej ; Rozkošová Zuzana ; Seresová Terézia ; Szabó Jakub ; Tomečková Lenka ; Vlková Eva ; Augustín Michael ; Baculáková Kristína ; Bocková Lucia ; Medzinárodné vzťahy 2020 medzinárodné vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4786-4. ISSN 2585-9412 Note I-20-102-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * krajiny vyspelé * imidž * mestá Annotation "Place branding" a jeho úspešné príklady z praxe. Značka miesta (place branding) ako novodobý pojem spomínaný najmä v kontexte mäkkej moci a značky krajiny (nation branding). Značku mesta alebo destinácie ovplyvňuje mnoho faktorov, ako napríklad kvalitná infraštruktúra, miera kriminality a ďalšie. Príklady destinácií, ktoré dokázali svoju značku nielen zmeniť, ale aj vybudovať od základov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00741-034, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 166.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1