Number of the records: 1
Impact of Internet Advertising to Potential Customers
Title Impact of Internet Advertising to Potential Customers Translation Dopad internetovej reklamy na potenciálnych zákazníkov Author info Anna Harumová, Darina Móžiová Author Harumová Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Móžiová Darina EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 212-228 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9 Note VEGA 1/0007/19 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * reklama * reklama nevyžiadaná * prostriedky reklamné * psychológia reklamy * správanie spotrebiteľa * vzťahy so zákazníkmi * komunikácia marketingová * nástroje marketingové Annotation Využívanie programov na blokovanie reklamy na internete a preferencie nástrojov priameho marketingu. Prieskum vplyvu online reklamy na mladých ľudí a využívanie programov blokovania online reklamy, uskutočnený pomocou online panelu (získavanie údajov prostredníctvom subjektívnych odpovedí jednotlivých respondentov). Základné možné dôvody využívania programov na blokovanie reklamy na internete a ich percentuálne potvrdenie v prieskume. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00202-045, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 285.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1