Number of the records: 1
Vianočné predaje sa začali už v auguste
SYS 0281252 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075151.1 100 $a 20220120a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Vianočné predaje sa začali už v auguste $f Michaela Petrášová 330 $a Predvianočné obdobie je najdôležitejšie obdobie pre výrobcov a rozhoduje o úspechu či neúspechu celého roka. Koronakríza ukázala nové rozmery nakupovania. Aké sú očakávania predajcov v rámci predvianočnej sezóny. Vplyv koronavírusu na vianočné kampane. Väčšia opatrnosť zo strany slovenských spotrebiteľov pri nákupoch. Mimoriadne tržby u doručovateľských spoločností. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0280400 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 26, č. 6 (2021), s. 8-11 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*0079804 $a sviatok štátny 610 1-
$9 eu_un_auth*0082887 $a koronakríza 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007356 $a zasielateľstvá 700 -1
$3 eu_un_auth*0065044 $a Petrášová $b Michaela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220120 $g AACR2
Number of the records: 1