Number of the records: 1  

Vianočné predaje sa začali už v auguste

  1. SYS0281252
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075151.1
    100
      
    $a 20220120a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vianočné predaje sa začali už v auguste $f Michaela Petrášová
    330
      
    $a Predvianočné obdobie je najdôležitejšie obdobie pre výrobcov a rozhoduje o úspechu či neúspechu celého roka. Koronakríza ukázala nové rozmery nakupovania. Aké sú očakávania predajcov v rámci predvianočnej sezóny. Vplyv koronavírusu na vianočné kampane. Väčšia opatrnosť zo strany slovenských spotrebiteľov pri nákupoch. Mimoriadne tržby u doručovateľských spoločností.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0280400 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 26, č. 6 (2021), s. 8-11 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079804 $a sviatok štátny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082887 $a koronakríza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007356 $a zasielateľstvá
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065044 $a Petrášová $b Michaela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220120 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.