Number of the records: 1
Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2
Title Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2 Translation Možnosti analýzy spotrebiteľského správania v kamenných predajniach počas pandémie SARS-COV-2 Author info Tomáš Fašiang, Pavel Gežík Author Fašiang Tomáš Co-authors Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 376-386 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726 Note VEGA 1/0606/21. - VEGA 1/0427/20 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords rozhodovanie * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * návyk Annotation Cieľom tohto článku je ukázať koreláciu medzi výskytom pozitívneho testovania na Covid v Slovenskej republike a poklesom návštevnosti kamenných predajní s prevahou potravinového tovaru. Preukázanie vzájomnej závislosti poskytuje marketingový základ pre cielenú maloobchodnú komunikáciu orientovanú na demonštráciu bezpečnosti samotného aktu nákupu počas pandemickej situácie SARS-CoV-2. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00874-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 714.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1