Number of the records: 1
Různorodá pojetí komunitních center v současném diskurzu komunitní práce
- TitleTranslation
Title Různorodá pojetí komunitních center v současném diskurzu komunitní práce Parallel title Diverse Conceptions of Community Centers in the Professional Discourse of Community Work Author info Zuzana Stanková ...[et al.] Author Stanková Zuzana Source document Sociální práce : recenzovaný odborný časopis. Roč. 22, č. 2 (2022), s. 87-101. - Brno Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Evropský výzkumný institut sociální práce OU, 2022. ISSN 1213-6204 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords práca sociálna * práca komunitná * služby sociálne * centrá komunitné * komunity * pracovníci sociálni * výskum aplikovaný Annotation Aktivity a podpora komunitných centier ako ich uvádzajú súčasní realizátori komunitnej práce. Perspektivy, realizácia a metódy komunitnej práce. Previazanosť so sociálnymi službami. Výsledky výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
article
"Pýtame sa, čo si klienti myslia". Zapojenie zástupcov užívateľov do hodnotenia kvality - pilotný projekt zo SlovenskaAuthor infoKvetoslava RepkováAuthorSource documentSociální práce : recenzovaný odborný časopis. Roč. 24, č. 1 (2024), s. 17-31. - Brno Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Evropský výzkumný institut sociální práce OU, 2024. ISSN 1213-6204Document kindschedule of articles from periodicsLanguageEnglishCountry of EditionCzech RepublicKeywordspráca sociálna * služby starostlivosti sociálnej * zariadenia starostlivosti sociálnej * kvalita služieb * hodnotenie kvality * zákony * služby sociálne * klientiAnnotationŠtúdia vychádza z konceptu pilotných skúsenosti so zapájaním sociálnych rolí zástupcov užívateľov prostredníctvom ich účasti v tímoch hodnotenia kvality a valorizácie sociálnych služieb podľa zákona o sociálnych službách. Poznatky a dôsledky pre sociálnu prácu: Prispieť k zvyšovaniu povedomia a vzdelávaniu všetkých segmentov spoločnosti, vrátane zástupcov užívateľov, o tom, čo by malo znamenať ich aktívne zapojenie do sociálnych služieb, ako by malo prispieť k zvyšovaniu kvality sociálnych služieb a aké podmienky by sa preň mali vytvoriť.DatabaseARTICLES
Number of the records: 1