Number of the records: 1
Marketing Environment of Family Businesses
Title Marketing Environment of Family Businesses Translation Marketingové prostredie rodinných firiem Author info Samuel Chlpek Author Chlpek Samuel EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 3 (2022), s. 202-211. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081 Note PMVP I-22-102-00 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords podnik rodinný * prostredie podnikateľské * marketing Annotation Tento príspevok sa zaoberá marketingovým prostredím rodinných firiem. Hlavným cieľom príspevku je na základe analýz identifikovať všeobecné marketingové prostredie v podmienkach rodinných firiem. V úvode sa venuje teoretickému vymedzeniu rodinných podnikov (ako hlavnej výskumnej zložky v tomto článku) a marketingu, s podrobnejším zameraním na marketingové prostredie podnikov. Metodika popisuje dve hlavné analýzy, ktoré sú použité v príspevku – SWOT a PESTEL analýzu. Obe sa zaoberajú marketingovým prostredím spoločnosti, každá jej inou časťou. Výsledky implementujú metodiku práce, ktorá poukazuje na problematiku marketingového prostredia so špecifickým zameraním na rodinné podniky. Použité analýzy sú doplnené o konkrétne problémy, ktoré trápia rodinné podniky v podnikateľskom prostredí. Záverečná kapitola sumarizuje podstatné informácie z príspevku. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00458-003, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 187.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1