Number of the records: 1
Effectiveness of Marketing Innovations
Title Effectiveness of Marketing Innovations Translation Efektívnosť marketingových inovácií Author info Henrieta Harcsová Author Harcsová Henrieta EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 25-34. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords inovácia * marketing * efektívnosť * predajcovia * Slovensko * Česko Annotation Marketingové inovácie a ich efektívnosť sú veľmi významnou súčasťou marketingu. Marketing bol v posledných rokoch digitalizovaný a všetko sa presúva do online prostredia, takže spoločnosti sa musia vedieť prispôsobiť týmto zmenám. Spotrebitelia čoraz viac preferujú nakupovanie na internete, a preto je potrebné presunúť ich dosah na internet. Hlavným cieľom je analyzovať efektívnosť marketingových inovácií vo vybranej organizácii a určiť efektívnosť zvolenej marketingovej stratégie. Štúdia porovnávala mnohé teoretické aspekty v oblasti marketingových inovácií a vybrala si spoločnosť na skúmanie efektívnosti konkrétnej marketingovej stratégie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00158-005, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 150.8 KB available after login article
Number of the records: 1