Number of the records: 1  

Effectiveness of Marketing Innovations

  1. Title Effectiveness of Marketing Innovations
    TranslationEfektívnosť marketingových inovácií
    Author infoHenrieta Harcsová
    Author Harcsová Henrieta EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 25-34. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inovácia * marketing * efektívnosť * predajcovia * Slovensko * Česko
    AnnotationMarketingové inovácie a ich efektívnosť sú veľmi významnou súčasťou marketingu. Marketing bol v posledných rokoch digitalizovaný a všetko sa presúva do online prostredia, takže spoločnosti sa musia vedieť prispôsobiť týmto zmenám. Spotrebitelia čoraz viac preferujú nakupovanie na internete, a preto je potrebné presunúť ich dosah na internet. Hlavným cieľom je analyzovať efektívnosť marketingových inovácií vo vybranej organizácii a určiť efektívnosť zvolenej marketingovej stratégie. Štúdia porovnávala mnohé teoretické aspekty v oblasti marketingových inovácií a vybrala si spoločnosť na skúmanie efektívnosti konkrétnej marketingovej stratégie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00158-005, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 150.8 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.