Number of the records: 1
Trendy v digitálnom marketingu
Title Trendy v digitálnom marketingu Parallel title Trends in digital marketing with a focus on click-through rates Author info Simona Balaščáková Author Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 17-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0 Note KEGA 029EU-4/2022 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords internet * marketing elektronický * informácie * podnikanie * zákazníci Annotation V prvej časti príspevku identifikujeme základné pojmy, ktoré sú kľúčové pre pochopenie problematiky. Väčšinou ide o SEO a PPC a miery prekliku. Hlavným cieľom príspevku je vysvetliť rôzne trendy a ich využitie v digitálnom prostredí a porovnať miery prekliknutia pri organických výsledkoch vyhľadávania. V tejto časti sme použili metódu porovnania a porovnali priemerné miery prekliknutia z viacerých zdrojov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00686-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 178.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1