- Využitie AR v STEM vzdelávaní – nástroje, aplikácie a aspekty ich vyu…
Number of the records: 1  

Využitie AR v STEM vzdelávaní – nástroje, aplikácie a aspekty ich využitia (výber)

  1. Title Využitie AR v STEM vzdelávaní – nástroje, aplikácie a aspekty ich využitia (výber)
    Parallel titleThe Use of AR in STEM Education – Tools, Applications and Aspects of Their Use (Selection)
    Author infoZsolt Simonka, Anna Strešňáková, František Slaninka
    Author Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Co-authors Strešňáková Anna EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Slaninka František EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Source document Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 22, č. 2 (2024), s. 60-75. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X
    NoteKEGA 026UK-4/2022
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzdelávanie * realita virtuálna * digitalizácia
    AnnotationPríspevok je venovaný virtuálnej a rozšírenej realite ako moderným a efektívnym prvkom digitalizácie v súčasnosti. Virtuálna realita prináša nové možnosti v oblasti vzdelávania, obchodu, práce a zákazníckej skúsenosti, čím pomáha zlepšiť efektivitu a inováciu v ekonomike. Rozšírená realita je často využívaná v obchode a marketingu pre interaktívne reklamy a prezentácie produktov, v turizme pre virtuálne prehliadky pamiatok a destinácií, v priemysle pre výcvik a údržbu zariadení a v architektúre pre vizualizáciu projektov v reálnom prostredí. Tento článok skúma rôzne spôsoby využitia AR a VR vo vzdelávaní STEM (veda, technológia, inžinierstvo a matematika), vrátane interaktívnych 3D modelov, virtuálnych laboratórií a simulácií, terénnych aplikácií a kolaboratívnych projektov. Článok tiež predstavuje konkrétne nástroje a aplikácie, ktoré využívajú AR a VR vo vzdelávacích prostrediach a poskytuje prehľad o ich implementácii a účinkoch. Na záver zdôrazňuje, že správne plánovanie a podpora môžu minimalizovať výzvy a maximalizovať prínosy týchto technológií, čím transformujú vzdelávanie a poskytujú študentom nové a vzrušujúce možnosti učenia sa. Tieto technológie neustále napredujú a posúvajú sa od mobilných zariadení k celému ekosystému, čím otvárajú nové možnosti pre vzdelávanie, priemysel, zábavu a ďalšie odvetvia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00496-006, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené710.6 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.