Number of the records: 1  

Jazyk reklamy.

  1. Title Jazyk reklamy.
    Author infoJ. Čerteková
    Author Čerteková Jarmila
    Source documentPraktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 43-45.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of Edition[CS]
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * marketing * spotreba osobná * dopyt * spotrebitelia * konkurencia * objekty reklamy * prostriedky reklamné
    AnnotationReklama je neoddeliteľnou súčasťou marketingového mixu. Isté stereotypy v správaní v oblasti osobnej spotreby sú základom pre používanie osobitných techník v reklame tvoriacich spoločný jazyk tých, ktorí oslovujú reklamou i adresátov reklamy-spotrebiteľov. Niektoré z nich môžu slúžiť ako inšpirácia pre praktické uplatnenie: používanie vedeckej argumentácie; využitie asociácie; expertíza; predstava výrobkov pred a po použití; využívanie zvučných slov; značka tovaru; pocit viny; opakovanie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.