Number of the records: 1
Jazyk reklamy.
Title Jazyk reklamy. Author info J. Čerteková Author Čerteková Jarmila Source document Praktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 43-45. Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition [CS] systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * marketing * spotreba osobná * dopyt * spotrebitelia * konkurencia * objekty reklamy * prostriedky reklamné Annotation Reklama je neoddeliteľnou súčasťou marketingového mixu. Isté stereotypy v správaní v oblasti osobnej spotreby sú základom pre používanie osobitných techník v reklame tvoriacich spoločný jazyk tých, ktorí oslovujú reklamou i adresátov reklamy-spotrebiteľov. Niektoré z nich môžu slúžiť ako inšpirácia pre praktické uplatnenie: používanie vedeckej argumentácie; využitie asociácie; expertíza; predstava výrobkov pred a po použití; využívanie zvučných slov; značka tovaru; pocit viny; opakovanie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1