Number of the records: 1
Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu
Title Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu : Sledovanosť médií 1992-1994 Author info M. Lechnický Author Lechnický Milan Source document Trend. Roč. 4, č. 41 (1994) Reklama. s. 21 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * prostriedky masovokomunikačné * noviny * časopisy * Slovensko * 1992-1994 * rozhlas * televízia * AISA Slovensko * GfK Slovakia * Media Projekt Annotation Zlepšovanie postavenia periodík (denníkov, týždenníkov), rozhlasu a televízie u čitateľov a inzerentov v r.1992-1994 dokumentované grafmi spracovanými agentúrou AISA Slovensko a GfK Slovakia v rámci spoločného projektu Media projekt '94. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1