Number of the records: 1  

Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích

  1. Title Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích
    Author infoV. Foretová, M. Foret
    Author Foretová V.
    Co-authors Foret M.
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 17-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Keywords Česko * veľtrhy * marketing * komunikácia
    AnnotationVymedzenie cieľov veľtrhov. Vyjasnenie druhov sledovaných súborov, im zodpovedajúcich typov výskumov a analýz. Vymedzenie cieľov výskumu. Upresnenie základných charakteristík návštevníkov a vystavovateľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.