Number of the records: 1  

Výzkum trhu. "Marketing-Scan" pomáhá při strategických rozhodnutích

  1. Title Výzkum trhu. "Marketing-Scan" pomáhá při strategických rozhodnutích
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 21-22 (1994), s. 14-15
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords rozhodovanie strategické * Marketing-Scan * stratégia podniková * výskum trhu * konkurencia
    AnnotationStrategické rozhodovanie pri otázke či sa koncentrovať na niekoľko značkových produktov s vysokými ziskami (Pull - stratégia) alebo sa pokúsiť urobiť zo stratégie orientácie na mnoho značiek konkurenčnú prednosť (Push - stratégia). Strategické rozhodovanie, ktoré určuje budúcnosť podniku. Tzv. Marketing-Scan-Programm ako dôležitý pomocník pri strategickom rozhodovaní. Formulácia krokov, potrebných pri Marketing-Scane. Situačná analýza. Zlepšovacie návrhy. Stratégia preverovania a prispôsobenia sa.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.