Number of the records: 1  

Priamy marketing a integrovaná komunikácia

  1. Title Priamy marketing a integrovaná komunikácia : Oslovte individuálne cieľovú skupinu
    Author infoHelena Nízka
    Author Nízka Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 5 (1997), s. 62. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * komunikácia * konkurencia * reklama * segmentácia trhu * marketing * stratégia marketingová * kampane reklamné
    AnnotationRozvoj marketingovej komunikácie. Firmy venujú veľkú pozornosť marketingovej analýze, selekcii cieľovej skupiny, príprave marketingovej komunikačnej stratégii a príprave mediálneho a komunikačného mixu kampaní. Integrovaný priamy marketing.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 2-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.