Number of the records: 1  

Manažér nemusí byť hnacím motorom firmy

  1. SYSr027886
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200289^^^450^
    005
      
    20230921081010.3
    100
      
    $a 19971217a1997 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Manažér nemusí byť hnacím motorom firmy $f I. Perlaki
    330
      
    $a Jedným z predpokladov vybudovania úspešnej firmy je formulácia jej strategickej vízie. Strategickú víziu možno chápať ako projektovú dokumentáciu. Formulácia strategickej vízie je ovplyvnená štyrmi faktormi (východiskami) pre strategické vízie. Úloha manažérov pri budovaní dlhodobo úspešnej firmy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s121190 $1 010 $a 1335-0684 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o hospodárstve a podnikaní $v Roč. 7, č. 38 (17. septembra 1997), s. 14A $1 210 $a Bratislava $c TREND Holding $d 1997
    610
    1-
    $a podnik $9 eu_un_auth*h0004270
    610
    1-
    $a firmy $9 eu_un_auth*h0002125
    610
    1-
    $a vízie $9 eu_un_auth*h0006973
    610
    1-
    $a stratégia podniková $9 eu_un_auth*h0006037
    610
    1-
    $a manažéri $9 eu_un_auth*h0003185
    610
    1-
    $a dokumentácia projektová $9 eu_un_auth*h0001777
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $a Perlaki $b I. $3 eu_un_auth*p0012049 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.