Number of the records: 1
Cenová stratégia firmy, kľúč k prosperite podnikania a tvorbe vlastných finančných zdrojov
Title Cenová stratégia firmy, kľúč k prosperite podnikania a tvorbe vlastných finančných zdrojov Author info Michal Oláh Author Oláh Michal Source document Finančný poradca podnikateľa. Roč. 3, č. 6-7 (1998), s. 136-155. ISSN 1335-3861 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.53 - Cenová politika Keywords politika cenová * podnikanie * firmy * tvorba cien * zdroje finančné * ciele podnikové * výnosy podnikové * pružnosť cenová * funkcie nákladové * ceny trhové * stratégia podniková * diferenciácia cenová * efektívnosť * zisk Annotation Podstata cenovej politiky firmy. Rozhodovanie o cenách. Cenovo-politické ciele a tvorba cien. Analýza výnosov a ich komponentov. Cenová pružnosť a jej vplyv na dosahovanie príjmov (výnosov) firmy. Ponuková a nákladová funkcia. Charakteristika cenovej stratégie a východiská pre jej praktické spracovanie. Základné cenové stratégie a ich aplikácia do tvorby trhových cien v hospodárskej praxi. Význam efektívnosti výroby statkov pri tvorbe cenovej stratégie vo firme. Chápanie efektívnosti. Pravidlá efektívnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-8
book
Number of the records: 1