Number of the records: 1  

Ako vyhodnocovať výkon PR agentúry?

  1. Title Ako vyhodnocovať výkon PR agentúry?
    Author infoRichard Šimulčík
    Author Šimulčík Richard
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 6 (Jún 1998), s. 12-13. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * agentúry * honoráre * práca duševná * pracovníci * výkony pracovné
    AnnotationDiskusia na tému výkonov agentúr Public relations, ich vykazovanie a honorovanie. Spôsoby honorovania. Práca na projektoch. Hodinový honorár. Cenníky na vykazovanie honorovanej činnosti. Stanovenie výšky honoráru.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.