Number of the records: 1  

Zmyslom je efektívna reklama

  1. Title Zmyslom je efektívna reklama : rozhodujúci je trialóg: agentúra - klient - spotrebiteľ
    Author infoJán Kasper
    Author Kasper Ján
    Source document Hospodárske noviny : Denník o ekonomike a politike. Roč. 6, č. 158 (18. augusta 1998), s. 1,7. ISSN 1335-4701
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * taktika reklamy * agentúry * klienti * tvorba reklamy * marketing * marketing mix * Slovensko
    AnnotationHistória profesionálnej reklamy. Hlavné úlohy reklamy. Základné predpoklady pre vznik efektívnej reklamy všeobecne a zo strany klienta. Potreba fungujúceho marketingového mixu klienta pre úspech reklamy. Reklama ako dlhodobá investícia. Častý nedostatok kompetencií marketingových manažérov. Spoločenské podmienky reklamy na Slovensku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 131-195

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.