Number of the records: 1  

Spoločenský marketing

  1. Title Spoločenský marketing . 4. Ekológia ako konkurenčný faktor
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 7-8 (Júl-august 1998), s. 8-9
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing spoločenský * marketing * stratégia podniková * stratégia marketingová * podnik * ochrana prostredia životného * environmentalistika * výrobky ekologické * konkurencia * ciele podnikové * imidž
    AnnotationPríležitosti ale aj riziká vyplývajúce pre podnik z existencie ekologických problémov a prispôsobenie sa ich vplyvu na výrobu. Určujúce faktory intenzity konkurencie pri ekologickej výrobe. Východiská ekologicky orientovaného prístupu. Zhodnotenie výhod a nevýhod získavania surovín, výroby, predaja, spotreby a likvidácie ekologických výrobkov. Vzťah ekologických a ekonomických cieľov podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.