Number of the records: 1
Spoločenský marketing
Title Spoločenský marketing . 4. Ekológia ako konkurenčný faktor Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 7-8 (Júl-august 1998), s. 8-9 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing spoločenský * marketing * stratégia podniková * stratégia marketingová * podnik * ochrana prostredia životného * environmentalistika * výrobky ekologické * konkurencia * ciele podnikové * imidž Annotation Príležitosti ale aj riziká vyplývajúce pre podnik z existencie ekologických problémov a prispôsobenie sa ich vplyvu na výrobu. Určujúce faktory intenzity konkurencie pri ekologickej výrobe. Východiská ekologicky orientovaného prístupu. Zhodnotenie výhod a nevýhod získavania surovín, výroby, predaja, spotreby a likvidácie ekologických výrobkov. Vzťah ekologických a ekonomických cieľov podniku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-12
article
Number of the records: 1