Number of the records: 1
Marketingový program
Title Marketingový program : ceny v mezinárodním podnikání. 1 Author info Jan Urbánek Author Urbánek Jan Source document Obchod Kontakt Marketing. Roč. 7, č. 9 (Září 1998), s. 14-15. ISSN 1210-4531 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords marketing mix * podnikanie medzinárodné * ceny * znižovanie cien * znižovanie nákladov * tímy pracovné * zisk * marketing * styk zahraničnoobchodný Annotation Cena ako zdroj výnosov v marketingovom mixe. Určovanie ceny v medzinárodnom podnikaní. Znižovanie cien podľa Henryho Forda. Vznik ceny. Tímy rôznych profesií spolupracujúce od nápadu na výrobok po jeho realizáciu na trhu. Náklady a etapy týchto procesov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-12
article
Number of the records: 1