Number of the records: 1  

Nový produkt na trh?

  1. Title Nový produkt na trh?
    Author infoJana Ďuričeková
    Author Ďuričeková Jana
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 6-7. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výrobky nové * produkty * služby * inovácia * USA
    AnnotationHľadanie nových vylepšených metód a ich inovácií, ktoré hľadajú globálni marketéri pri umiestňovaní nových výrobkov na trhu. Výber nových produktov v USA v r. 1997. Podľa štúdií je až 67 perc. zlyhávanie nových produktov na trhu. Skúsenosti londýnskej spoločnosti Research International, ktorá uskutočňuje testy uvádzania nových produktov (lounch) na trhoch celého sveta. Trendy inovačných centier.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.