Number of the records: 1  

Obchod hledá nové cesty

  1. Title Obchod hledá nové cesty
    Author infoAlena Máchová
    Author Máchová Alena
    Source document Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 1 (1999), s. 9-11. ISSN 1210-4094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords nákup * technika predaja * supermarkety * hypermarkety * predajne * zásobovanie obyvateľstva * potraviny * siete obchodné * maloobchod * domy obchodné * domy obchodné virtuálne * distribúcia * potreby obyvateľstva * spotrebitelia * Nemecko * západná Európa
    AnnotationPozastavenie výstavby veľkých obchodných centier v Európe. Prvé nemecké supermarkety v histórii veľkoplošných predajní. Nevýhody odľahlých supermarketov pre spotrebiteľov. Spoločenské dôvody poklesu záujmu o nákupné centrá. Benzínové pumpy a železničné stanice - nový fenomén medzi nákupnými centrami. Ďalšie miesta využívané na nákupy obyvateľstva. Home shopping a virtuálne obchodné domy - výhody, nevýhody a predpoklady predaja cez internet.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.