Number of the records: 1  

Čas pre lobing?

  1. Title Čas pre lobing?
    TranslationTime for lobbying?
    Author infoJuraj Droba
    Author Droba Juraj
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1999), s. 14. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords lobizmus * nástroje marketingové * práca s verejnosťou * USA * skupiny neformálne * záujmy ekonomické * etika * Slovensko
    AnnotationRozdielne chápanie pojmu lobing, lobizmus u nás a v zahraničí. V zahraničí sa pod pojmom lobing rozumie legitímny nástroj marketingovej komunikácie. Využívanie lobingu v USA. Korporatívny lobing. Oblasť Public Affairs alebo Government Affairs. Legitímnosť lobingu na Slovensku. Príklad konkrétnej aktivity pre klienta ARAL. Budúcnosť lobingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.