Number of the records: 1  

Efekt pozitivního postoje k reklamě

  1. Title Efekt pozitivního postoje k reklamě
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 4 (1999), s. 48-49. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * kampane reklamné * tvorba reklamy * psychológia reklamy * motivácia * nákup * propagácia
    AnnotationZásady konštrukcie reklamy na zlepšenie jej účinnosti. Matrica vypracovaná reklamnou agentúrou FCB operujúca na základe štyroch typov reklamy. Matrica Rossitera-Percyho a jej zásady tvorby a hodnotenia reklamy. Použitie informačnej a transformačnej motivácie v reklame pri nakupovaní s malou alebo veľkou zaangažovanosťou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 3-7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.