Number of the records: 1  

Telemarketing a nové technológie call centier

  1. Title Telemarketing a nové technológie call centier
    Author infoJaroslava Dzugasová
    Author Dzugasová Jaroslava
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 5 (Máj 1999), s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords telemarketing * komunikácia marketingová * firmy * objednávky * technológie komunikačné * nástroje marketingové * zákazníci
    AnnotationTelemarketing ako základný nástroj marketingovej komunikácie. Telemarketingové oddelenia. Špecializované call centrá (CC) - obsluhy volaní, ktoré slúžia na hromadné spracovanie hovorov. Technológie call centier. Automatická distribúcia volaní - ACD. Systém dohľadu nad volaniami a ich správy - CMS. Systém CTI - systém prepojenia telekomunikačnej a výpočtovej techniky. Systémy IVR a WI. Prevádzkovanie call centier na Slovensku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.