Number of the records: 1
Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing II.
Title Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing II. Author info Jan Faltys Author Faltys Jan Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 2000), s. 13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * väzba spätná * zákazníci * modelovanie * riadenie automatizované * komunikácia marketingová Annotation Pohľad na podnikateľské subjekty ako na systém automatického riadenia v súvislosti s priamym marketingom. Modelovanie za pomoci samotnej spoločnosti. Vytvorenie interaktívnej spätnej väzby s každým zákazníkom. Budovanie systémov marketingovej komunikácie. Schéma regulovanej spätnej väzby v marketingovej komunikácii. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-6
article
Number of the records: 1