Number of the records: 1  

Customer relationship

  1. Title Customer relationship : Management v obchodnej firme
    Author infoPeter Rácz
    Author Rácz Peter
    Source document Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. Č. 38 (21.9.2001), s. 21. - Bratislava : Horizont Slovakia, 2001. ISSN 1335-4620
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie * manažment * systém CRM * zákazníci * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * nástroje marketingové
    AnnotationPodoby uplatnenia konceptu CRM (customer relationship management). Problémy a predpoklady úspechu CRM.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.