Number of the records: 1
Krehký nástroj marketingu
Title Krehký nástroj marketingu : poháre na značkové nápoje ako podpora predaja Author info Aut.interv. Viera Vojtková, Ján Janík Author Vojtková Viera (Interwiewer) Co-authors Janík Ján (Interviewee) Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 5, č. 12 (2001), s. 20. - Bratislava : SON MEDIA, 2001 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 666.1 - Sklársky priemysel Keywords priemysel sklársky * sklo * nápoje alkoholické * marketing * podpora predaja Annotation Rozhovor s riaditeľom agentúry zabezpečujúcej vývoz a dovoz nápojového skla - prevažne poháre, čaše a krčiašky pre značkové nápoje. Kto si takéto firemné sklo objednáva. Ako a kde vzniká výtvarný návrh. Aké sú ďalšie trendy v nápojovom skle. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-12
article
Number of the records: 1