Number of the records: 1
Prečo Ikea? Preto!
SYS r048163 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230920090341.8 100 $a 20030317a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prečo Ikea? Preto! $f Dagmar Krištofičová 330 $a Životný príbeh Ingvara Kamprada - zakladateľa obchodnej značky Ikea. Základné myšlenky a marketingová stratégia Ikei. Produkcia, ponuka a kvalita výrobkov. Katalóg Ikei. Orientácia na zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052768 $1 011 $a 1335-4620 $1 200 1 $a Profit $e dvojtýždenník o ekonomike a spoločnosti $v Č. 10-11 (14.3.2003), s. 24-25 $1 210 $a Bratislava $c TREND HOLDING, s.r.o. $d 2003 610 1-
$a priemysel nábytkársky $9 eu_un_auth*h0004914 610 1-
$a Švédsko $9 eu_un_auth*h0006379 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009 610 1-
$a katalógy reklamné $9 eu_un_auth*h0002715 610 1-
$a výrobky drevárske $9 eu_un_auth*h0007165 610 1-
$a manažéri $9 eu_un_auth*h0003185 610 1-
$a Ikea 610 1-
$a Kamprad, I. 675 $a 684 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000377 $x Nábytkársky priemysel 700 -1
$a Krištofičová $b Dagmar $3 eu_un_auth*p0049514 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030317 $g AACR2
Number of the records: 1