Number of the records: 1  

Emocionálne pôsobenie značky

  1. Title Emocionálne pôsobenie značky
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing magazine. Č. 3 (2003), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords značky kvality * značky výrobkov * značky výrobné * zákazníci * spotrebitelia * psychológia reklamy * psychológia trhu * marketing * trh * reklama
    AnnotationObsahové vymedzenie značky. Výhody značiek pre zákazníka. Funkčné vlastnosti značiek. "Mäkšia" a "tvrdšia" stránka brandingu (imidž značky, osobnosť značky). Kvalita vzťahov medzi značkou a spotrebiteľom. Pojem "marketingová mágia". Vlastnosti silných značiek. Vizuálne metafory. Marketingoví špecialisti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.