Number of the records: 1
Děti v reklamě, reklama pro děti
Title Děti v reklamě, reklama pro děti Author info Karla Chlumská Author Chlumská Karla Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 3 (Březen 2005), s. 36-37. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * podpora predaja * marketing * zákazníci * skupiny vekové * deti * tabak * nápoje alkoholické * potraviny * legislatíva * smernice * aproximácia práva * Európska únia * Česko Annotation Dieťa ako vhodný marketingový cieľ pre výrobcu ako aj poskytovateľa služieb. Zraniteľná skupina zákazníkov. Smernice Európskej únie zabezpečujúce ochranu detí v spojení s televíznym vysielaním, reklamou na tabak, alkohol, potraviny a sales promotion. Hlavné právne pramene Českej republiky týkajúce sa tejto problematiky. Otázka zamestnávania detí v reklame. Uplatňovanie kódexu reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1