Number of the records: 1
Spoločenská zodpovednosť firmy ako súčasť firemnej identity
Title Spoločenská zodpovednosť firmy ako súčasť firemnej identity Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Praha, 13.-14. září 2007. - Praha : VŠE Praha, 2007 / Dvořáková Zuzana ; Stříteský Marek ; Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice Mezinárodní vědecká konference ; Vysoká škola ekonomická v Praze. ISBN 978-80-245-1207-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * definície * priemysel tabakový * Slovensko Annotation Spoločenská zodpovednosť firiem (CSR) ako nový fenomén, k vymedzeniu pojmu. SCR ako dobrovoľné integrovanie sociálnych a ekologických hľadísk do každodenných firemných operácií a interakcií so zainteresovanými stranami. Zainteresované strany - stakeholders. Komunuikácia - kľúčový faktor vo vzťahoch s jednotlivými zainteresovanými stranami. Jadrom filozofie CSR je myšlienka trojitého základu podnikania (charakterizuje podnikanie ako aktivity zamerané nielen na ekologické, ale tiež sociálne a environmentálne ciele). Tabakový priemysel a koncepcia CSR. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00885-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 132.3 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1