Number of the records: 1
Monetising Content through Delivery of Advertisements: The Case of Ad Blockers
Title Monetising Content through Delivery of Advertisements: The Case of Ad Blockers Translation Obsah monetisingu pri dodávaní reklamácie: prípad Ad Blockers Author info Andrej Miklošík, Martin Kuchta, Štefan Žák Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 8, no. 1 (2018), pp. 175-179. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733 Note VEGA 1/0637/17. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords inzercia * reklama * obchod elektronický * stránky webové * používatelia * efektívnosť investícií * zisk obchodný * návratnosť investícií * efektívnosť podnikania Annotation Webové stránky, ktoré používajú obsah ako hlavné aktíva, musia zabezpečiť trvalý príjem zo svojich digitálnych projektov. Spolu s predplatnými modelmi to hlavne dosahujú efektívnym poskytovaním reklám svojim čitateľom. Používatelia ale predstavujú opozíciu, chránia si súkromie a snažia sa zlepšiť svoju používateľskú skúsenosť blokovaním reklám. Dôsledkom je, že vydavatelia obsahu strácajú príjmy, priamo súvisiace s počtom zobrazenia reklamy. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00369-003, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 464.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1