Number of the records: 1
Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku
Title Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku Translation Blog as a Functional Marketing Communication Tool Author info Martin Mucha Author Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 8, č. 2 (2018), s. 54-67 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * blogy * stratégia marketingová * propagácia * nástroje marketingové * marketing elektronický * marketing priamy Annotation Tradičné nástroje marketingovej komunikácie. Pojem reklama a propagácia, public relations. Hlavné ciele public relations. Vymedzenie moderných trendov marketingovej komunikácie. Marketing na sociálnych sieťach. Video a SEO optimalizácia. Virálny marketing. Blog. Podnikový blog spoločnosti Visibility. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01092-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1