Number of the records: 1
Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis
Title Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis Translation Sexizmus v reklame – medzikultúrna analýza Author info Joachim Riedl, S. Wengler, Marcin Czaban, Simon Steudtel Author Riedl Joachim Co-authors Wengler S. Czaban Marcin Steudtel Simon Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 3 (2023), s. 2-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * kultúra * náboženstvo * komunikácia marketingová Annotation Tento článok skúma hodnotenie reklamy s osobitným zreteľom na možný sexizmus a rozdiely v reakciách medzi jednotlivcami s rôznou náboženskou príslušnosťou, religiozitou a pôvodom. Náboženstvo, religiozita a migračný pôvod majú malý vysvetľujúci príspevok k hodnoteniu reklamy v štyroch relevantných dimenziách, ale v celkovom obraze sa ukazujú ako menej významné ako sociodemografické a psychografické kritériá mimo náboženstva a pôvodu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 3
article
Number of the records: 1