Number of the records: 1  

Marketing

  1. Title Marketing : Basic Concepts and Decisions
    Author infoWilliam M. Pride, O.C. Ferrell
    Author Pride William M.
    Co-authors Ferrell O. C.
    Issue dataBoston : Houghton Mifflin Co. , 1987. - 766 s.
    Issue5. ed.
    ISBN0-395-42997-8
    Document kindmonographs
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia podniková * prieskum trhu * spotrebitelia * správanie * systémy informačné * výrobky * vývoj výrobku * distribúcia * cesty odbytové * veľkoobchod * maloobchod * propagácia * reklama * tvorba cien * plánovanie strategické * priemysel * služby * marketing medzinárodný
    DatabaseBOOKS
    Copy count2, currently available 2, at library only 0
    Call number690940, 690941

    Call numberLocationSublocationInfo
    690940SEKSklad knižničného fonduavailaible
    690941SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.