Number of the records: 1
Marketingové informácie v riadení poľnohospodárskeho podniku
Title Marketingové informácie v riadení poľnohospodárskeho podniku Author info A. Kretter Author Kretter Anton Source document Zemědělská ekonomika = Agricultural economics : mezinárodní vědecký časopis. Roč. 43, č. 8 (Srpen 1997), s. 361-364. - Praha : Česká akademie zemědělských věd - Ústav zemědělských a potravinářských informací, 1997. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 631.1 - Riadenie a organizácia poľnohospodárskych podnikov Keywords podnik poľnohospodársky * marketing * informácie * systémy informačné marketingové * báza dát * manažment * komplex poľnohospodársko-potravinársky Annotation Pre racionálne a účinné využívanie marketingu v agropotravinárskom komplexe je žiaduce disponovať vhodnými, systémovo usporiadanými bázami dát aktuálnych informácií. Návrh štruktúry ukazovateľov marketingového informačného systému (MAIS) pre prácu podnikového manažmentu. Základné tematické okruhy informačnej bázy MAIS: spotrebiteľ, odberateľ, konkurencia, výrobca, dodávateľ, prostredie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 7-12
article
Number of the records: 1