Number of the records: 1
Emocionálne pôsobenie značky
Title Emocionálne pôsobenie značky Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing magazine. Č. 3 (2003), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords značky kvality * značky výrobkov * značky výrobné * zákazníci * spotrebitelia * psychológia reklamy * psychológia trhu * marketing * trh * reklama Annotation Obsahové vymedzenie značky. Výhody značiek pre zákazníka. Funkčné vlastnosti značiek. "Mäkšia" a "tvrdšia" stránka brandingu (imidž značky, osobnosť značky). Kvalita vzťahov medzi značkou a spotrebiteľom. Pojem "marketingová mágia". Vlastnosti silných značiek. Vizuálne metafory. Marketingoví špecialisti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-6
article
Number of the records: 1