Number of the records: 1  

neuromarketing

  1. Typ záznamuzáznam autoritatívneho hesla
    Dátum akt.04.11.2011
    Báza dát250h - ekoindex
    Odkazy (66) Katalóg - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (30) Katalóg - ČLÁNKY
    (32) Katalóg - KNIHY
    Hesloneuromarketing
    Heslo anglickyneuromarketing
    Ekokód339.138 - Marketing
    Zdroj overenia údajovRudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 209  : Marketingové odvetvie, ktoré pracuje s najnovšími výskumami z oblasti neuropsychológie, kognitívnej psychológie a neurologických vied. Využíva lekársku technológiu magnetickej rezonancie a ďalšie technológie skenovania mozgu. Technológia meria zmeny aktivít v určitých častiach mozgu a zisťuje sa, prečo spotrebiteľ robí práve tie rozhodnutia, ktoré robí, a ktorá časť mozgu mu hovorí, aby danú činnosť urobil.
    subject heading

    subject heading

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.